تجمع بسیجیان دانشگاه پیام نور استان مرکزی در محکومیت توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن مجید

استان مرکزی
محکومیت توهین به پیامبر اکرم

تجمع بسیجیان دانشگاه پیام نور استان مرکزی در محکومیت توهین به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن مجید

تجمع

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان مرکزی، تجمع بسیجیان (اساتید،کارمندان و دانشجویان) دانشگاه پیام نور استان مرکزی یک شنبه 23 شهریور ماه 1399 در مقابل ساختمان امیرکبیر این دانشگاه با سخنرانی دکتر محمود شیخ الاسلام و قرائت بیانیه پایان یافت.

متن بیانیه به شرح زیر میباشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه{ وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه{ بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه{ عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

در دنیای به‌ظاهر متمدن امروز، هر از چندی نشانه‌ای از باطن متعفن و ناپاک انسان‌های شیطان‌صفت رخ می‌نماید و حجت را بر تمام کسانی که لباس زیبای بر قامت ایشان را حقیقت می‌انگارند، تمام می‌کند.

همان‌گونه که این نخستین باری نیست که صحنه به آتش کشیدن مصحف شریف در قلب اروپا و بازنشر اهانت‌های سابق به ساحت قدسی نبی رحمت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه آزادی بیان مشاهده می‌شود، نقطه پایان ابراز خصومت دشمنان اسلام با آورنده دین خاتم و کلام جاویدان حق نیز نخواهد بود.

در این میان، اما چنین تلاش‌های مذبوحانه و بی‌ثمر، مصداق سعی دائمی برای خاموش ساختن نور الهی است که ـ برخلاف اراده بی‌فایده آنان ـ نتیجه‌ای جز توجه بیشتر همه قلوب مستعد پذیرش حق در دنیای پرتزویر امروز به حقانیت قرآن کریم را به دنبال نخواهد داشت.

این گونه بازی‌های کودکانه و سخیف، وظیفه یکایک مسلمانان عالم را در دفاع از این نور خاموش‌ناشدنی سنگین‌تر نموده و افزون بر آن، به مصداق آیه شریفه «وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» امیدی در دل یاوران دین الهی روشن می‌کند که نباید از آن غفلت ورزید.

در این بین، بسیجیان و قرآنیان به‌معنای گسترده آن ـ پژوهشگران و استادان، معلمان و مربیان، قاریان و حافظان، مدیران و مروجان ـ انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف،   بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق قرآنی، آموزش و بر جان نشاندن آموزه‌های وحیانی و نشر گسترده ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت قدم خواهند بود.

اگر چنین کردیم و تلاش‌های هم‌افزا این حرکت را تقویت کرد، وعده حق محقق خواهد شد و دست الهی  ـ که فَوقَ أیدیهم  است ـ زمینه جهانی شدن حکومت اسلام و حاکمیت قرآن را به دست دشمنان‌ احمق تسریع خواهد کرد.

در پایان، ذکر این نکته را ضروری می داند که هرچه لایه‌های ایمان به خدا و توجه به حقایق در میان ملت‌های مختلف گسترش ‌یابد، این حرکات نیز تجدید و تکرار می‌شود، ولی ان‌شاءالله تأثیری جز تعمیق مراتب معرفت و ایمان آزادگان و خداباوران عالم را در پی نخواهد داشت.


هیئت انصارالمهدی (نهاد رهبری، بسیج اساتید، بسیج اداری و بسیج دانشجویی) دانشگاه پیام نور استان مرکزی

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.