بیانیه شورای بسیج و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی در توهین به پیامبر اسلام (ص)

استان مرکزی
بیانیه شورای بسیج در توهین به پیامبر اسلام (ص)

بیانیه شورای بسیج و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی در توهین به پیامبر اسلام (ص)

بیانیه شورای بسیج در توهین به پیامبر اسلام (ص) منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید استان مرکزی، بیانیه شورای بسیج و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی در توهین به پیامبر اسلام (ص) منتشر شد

متن بیانیه به شرح زیر است.
چرا مکرون؟ چرا توهین به پیامبر اسلام (ص) 

 سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی که اخیراً با اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای وقیحانه علیه پیامبر اسلام (ص) و متعاقباً حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد فرانسه رخ داده است، حاکی از درماندگی او در اداره دولت فرانسه و اصرار بر ایجاد دو قطبی در این کشور است.
او طی یک سال اخیر به خاطر سوء مدیریت اقتصادی شدید، آماج اعتراضات خیابانی بی سابقه بود؛ و کرونا موجب شد این سوء مدیریت در قالب رکود و بیکاری گسترده شدت بگیرد.
ماکرون، ناتوان از نجات اقتصاد بحران زده و کرونا زده فرانسه، در صدد انحراف اذهان عمومی از بی کفایتی خویش و تشدید فضای امنیتی است. او همچنین می کوشد با ایجاد دوقطبی و تظاهر به دفاع از ارزش های لیبرالی، مانع از گرایش روز افزون به دین مبین اسلام شود.
این اقدام، اعتبار فرانسه را نزد کشور های اسلامی نابود کرد و او را به یکی از منفورترین سیاستمداران دنیا نزد ملت های مسلمان منطقه تبدیل کرده است.
ما اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان مرکزی ضمن اعلام انزجار از این اقدام، از مسئولین جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران می خواهیم ضمن موضع گیری مناسب، اقدامات اقتصادی و دیپلماتیک مناسب برای جلوگیری از تکرار این اقدامات طراحی و اجرا شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.