رونمایی از پوستر پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور

استان مرکزی
رونمایی از پوستر

رونمایی از پوستر پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور

آئین رونمایی از پوستر پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم- سازمان بسیج اساتید استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان مرکزی، با حضور بسیج اساتید، بسیج کارمندان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی و مشارکت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و با حضور خبرگزاری فارس از پوستر پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم به صورت وبینار رونمایی گردید.

یونسی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید در این نشست که همزمان با مراسم سوم خرداد، سالروز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر برگزار شد به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پرداخت و تأکید نمود در انتخابات جاری می‌بایست تمامی نخبگان اجتماعی، اساتید، علما، روحانیون و مراجع اثرگذار نسبت به تبیین اهمیت انتخابات نقش خود را ایفا نمایند و ان شاء الله با برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب دولت جوان حزب اللهی با رویکرد جهادی و مردمی، مشکلات مزمن اقتصاد کشور به زودی حل شود به همین منظور سازمان بسیج اساتید در طرحی نو و ابتکاری و خلاق پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم را جهت جمع آوری نظرات صاحب نظران شامل اساتید، علما، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، کسبه، صنعتگران، کشاورزان و فرهنگیان رونمایی نموده است.

نامه

ایشان محورهای پیشنهادی این پویش را به شرح زیر اعلام نمود.

ارتقا وضعیت معیشت عمومی

افزایش ارزش پول ملی

  رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش رو

عدالت گستری، فساد ستیزی، مبارزه با ویژه خواری، رانت، نفوذ و ...

تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی در جهت مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور

تحول و تعالی فرهنگی، دینداری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی

تأکید بر آزادی، کرامت انسانی

اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجی

وی افزود علاوه بر اینکه به 1400 نفر از نامه‌های منتخب مردمی، دانشگاهیان، نخبگان، بانوان، جوانان و رأی اولی‌ها به رئیس جمهور منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، مجموعه این نامه ها همزمان با آیین سوگند رییس جمهور منتخب، به ایشان تقدیم خواهد گردید. علاقمندان می‌توانند برای پیوستن به این پویش به آدرس https://basijasatid.ir/node/65904 مراجعه نمایند.

در پایان ایشان خاطر نشان کردند که نخبگان، اساتید و دانشجویان به واسطه این پویش باید فضای شهر و روستای محل زندگی خود را "پرسشی" کنند با ارائه متن و پرسش‌های عالمانه و خردمندانه، خلاء‌های موجود را مطرح و از رئیس جمهور منتخب ارائه راه حل‌ها و حل مشکلات را مطالبه نمایند و رئیس جمهور منتخب را به پاسخگویی حل مسائل کشور ملزم نمایند.

دکتر محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی هم که در این وبینار حضور داشتند در خصوص عوامل موثر در انتخاب اصلح سخنرانی نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.