کیف ضدعفونی همراه طراحی شد

استان مرکزی

کیف ضدعفونی همراه طراحی شد

کیف ضد عفونی همراه" توسط دبیر انجمن علمی دانشجویی محیط زیست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) طراحی شد.

به منظور ضدعفونی وسایل همراه با استفاده از اشعه فرابنفش UV-C ، "کیف ضد عفونی همراه" توسط ملیکا ابراهیمی سرخ آبادی ـ دبیر انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه الزهرا(س) طراحی شد.

این کیف با هدف مقابله هر چه بیشتر در برابر ویروس کووید-۱۹ بدون آسیب به انسان یا محیط زیست و جلوگیری از اثرات مخرب مواد شوینده و شیمیایی طراحی شده است.

امروزه با شیوع این ویروس و فراگیر شدن مواد شیمیایی، شاهد خسارات جبران ناپذیری به بدن انسان، اجسام و مواد خوراکی هستیم لذا با توجه به تاثیر نور خورشید در از بین بردن ویروس کووید ـ۱۹ ، یکی از راه های ضدعفونی کردن و کشتن این میکرو ارگانیسم، با حداقل خسارت های جانی و مالی ، استفاده از اشعه فرابنفش با طول موج در محدوده ۱۰۰ الی ۲۸۵ نانومتر است که در این کیف به صورت لامپ متصل به کابل خروجی اتصال برق تعبیه شده است و در حال ارتقای این کیف به لامپ UV-C متصل به باتری شارژی است تا در طول شبانه روز همراه هر فرد در محل کار، دانشگاه یا اماکن عمومی استفاده گردد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.