نشت بصیرتی/ استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی

استان مرکزی
نشست بصیرتی

نشت بصیرتی/ استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی

نشست بصیرتی با حضور دکتر یاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بسیج اساتید کشور، در نشست بصیرتی که با عنوان استکبار ستیزی در اندیشه امام خمینی؛ با حضور دکتر یاری کارشناس ارشد سیاسی سپاه 42 قدر استان در دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار شد، دکتر شیخ الاسلام ریاست محترم دانشگاه و همکاران محترم علمی و اداری دانشگاه شرکت داشتند.

دکتر یاری در این نشست به آخرین وضعیت سیاسی کشور، بیم‌ها و امیدها، استکبار و افول امریکا پرداختند و عنوان داشتند که یکی از را‌ه‌های ایجاد بی‌ثباتی سیاسی القاء بن‌بست، یأس و ناامیدی در دل‌های مردم است در صورتی که امید سرمایه اجتماعی است که دولت‌ها برای کاشتن نهال آن باید تلاش نمایند.

خوشبختانه با شکل گیری قوه قضاییه مقتدر در سال اخیر روزنه امید در دلها شکل گرفته است.

با توجه با بیانات مقام معظم رهبری نگاه به غرب و آمریکا در حل مشکلات داخلی کشور، اشتباه بوده و راه برون رفت از مشکلات مخصوصا مشکل اقتصادی، نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

یکی از این ظرفیت‌ها صادرات و روابط تجاری با کشورهای همسایه است، در سال گذشته ایران فقط به کشور عراق 1500 میلیارد دلار کالا صادر نموده است، در صورتی که به کشورهای اروپایی پس از توافق برجام و تعهدات گوناگون 800 میلیون دلار‌صادرات داشته است و یکی از راه های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، تبادل با کشور قدرتمند چین و پس از آن با کشور روسیه، هند و ... می‌باشد، هنگامی که کشور عزیزمان از لحاظ اقتصادی به ثبات دست یافت، نور امید در دلها بیش از بیش تابیده و مردم مصمم تر از پیش از انقلاب و آرمانها دفاع خواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.