رونمایی از پوستر پویش ملی نامه به رییس جمهور سیزدهم

asatid
به همت بسیج اساتید استان مرکزی برگزار شد؛

رونمایی از پوستر پویش ملی نامه به رییس جمهور سیزدهم

یونسی معاون پژوهشی بسیج اساتید استان مرکزی : باید تمامی نخبگان اجتماعی، اساتید ، علما، روحانیون و مراجع اثرگذار نسبت به تبیین اهمیت انتخابات نقش آفرین باشند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج استان مرکزی، سازمان بسیج اساتید این استان با همکاری بسیج کارمندان، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان مرکزی و مشارکت دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان و با حضور خبرگزاری فارس از پوستر پویش ملی نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم، به صورت وبینار رونمایی کرد.
یونسی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید در این نشست که همزمان با مراسم سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، تاکید کرد: در انتخابات جاری می‌بایست تمامی نخبگان اجتماعی، اساتید، علما، روحانیون و مراجع اثرگذار نسبت به تبیین اهمیت انتخابات پرداخته و نقش خود را ایفا نمایند تا با امید به خداوند با برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب دولت جوان حزب اللهی با رویکرد جهادی و مردمی، مشکلات مزمن اقتصاد کشور حل شود

وی افزود: به همین منظور سازمان بسیج اساتید در طرحی نو و ابتکاری و خلاق پویش ملی نامه ایرانیان به رییسجمهور سیزدهم را جهت جمع آوری نظرات صاحب نظران شامل اساتید، علما، نخبگان، دانشجویان، دانش آموزان، کسبه، صنعتگران، کشاورزان و فرهنگیان رونمایی نموده است.

یونسی در ادامه محورهای پیشنهادی این پویش را به شرح زیر عنوان کرد؛

۱_ارتقا وضعیت معیشت عمومی
۲_  افزایش ارزش پول ملی
۳_ رونق کسب وکار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش رو

۴_ عدالت گستری، فساد ستیزی، مبارزه با ویژه خواری، رانت، نفوذ و ...
۵_ تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی در جهت مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور
۶_تحول و تعالی فرهنگی، دینداری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی
۷_ تاکید بر آزادی، کرامت انسانی 
۸_اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجی
وی افزود: علاوه بر اینکه به 1400 نفر از نامه‌های منتخب مردمی، دانشگاهیان، نخبگان، بانوان، جوانان و رای اولی ها به رییس جمهور منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، مجموعه این نامه ها همزمان با آیین سوگند رییس جمهور منتخب، به ایشان تقدیم خواهد شد. علاقمندان می توانند برای پیوستن به این پویش به آدرس https://basijasatid.ir/node/65904 مراجعه نمایند.
این استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: نخبگان، اساتید و دانشجویان به واسطه این پویش باید فضای شهر و روستای محل زندگی خود را "پرسشی" کنند با ارائه متن و پرسش های عالمانه و خردمندانه، خلاء های موجود را مطرح و از رییس جمهور منتخب ارائه راه حل ها و حل مشکلات را مطالبه نمایند و رییس جمهور منتخب را به پاسخگویی حل مسائل کشور ملزم نمایند. 

محمدحسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز که در این وبینار حضور داشت در خصوص عوامل موثر در انتخاب اصلح سخنرانی کرد.

انتهای پیام/ 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.