برگزاری حلقه صالحین دانشگاه اراک

استان مرکزی

برگزاری حلقه صالحین دانشگاه اراک

برگزاری حلقه صالحین دانشگاه اراک

برگزاری حلقه صالحین دانشگاه اراک در تاريخ سه‌شنبه ۴اردیبهشت ۱۴۰۳. 

در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای اعضای محترم جهت پشتیبانی از طرح عفاف و حجاب و اجرایی شدن این طرح در سطح دانشگاه اراک جهت ارائه به مسئولین دانشگاه مطرح گردید.

در این جلسه پیشنهادات و راهکارهای اعضای محترم جهت پشتیبانی از طرح عفاف و حجاب و اجرایی شدن این طرح در سطح دانشگاه اراک برای ارائه به مسئولین دانشگاه مطرح گردید. پیشنهادات زیر خلاصه موارد مطرح شده در این جلسه بود: ۱.پیشنهاد شرکت معاونت فرهنگی و مسئولین مربوطه در جلسات شورای بسیج اساتید دانشگاه جهت گفتمان در خصوص راهکارهای اجرایی شدن طرح نور در دانشگاه ۲.حذف حراست مستقر در دانشکده ها در کم رنگ شدن حجاب در دانشکده ها اثرگذار بوده است که به نظر می رسد باید تجدید نظر شود. ۳.ورود وسایل نقلیه عمومی به دانشگاه باعث تسهیل ورود افراد متجاهر و ورود ایشان به محوطه دانشکده ها و عدم امکان برخورد با ایشان است که بهتر است در این زمینه معاونت محترم دانشجویی و حراست محترم چاره جویی نمایند. ۴. وجود کارکنان خانم برای حفظ فضای عفیفانه در دانشگاه ضروری است که انشاالله حراست محترم دانشگاه در این زمینه اقدام نمایند. ۵. برگزاری جلسات مشترک بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه و نیز حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، جهت ترغیب مشارکت موثر همه اعضای نهادهای مذکور در امر به معروف و نهی از منکر ضروری است. ۶. به موازات راهکارهای قانونی برخورد با هنجار شکنان عفت و پوشش در دانشگاه، برگزاری جلسات و گردشهای دانشجویی همراه با رویکردهای تبیینی زندگی عفیفانه، نیز می‌تواند اثرگذاری عملکردهای حاکمیتی را تقویت کرده و تداوم بخشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.